torsdag 9 januari 2020

Helgfrågan v. 2

Nu är allt tillbaka som vanligt igen, och nästa gång vi är lediga är väl påsk🐔🐥 , förutom helgerna då. 
När jag började blogga hette min blogg Trasans bokblogg, men jag tyckte namnet var lite "städaktigt" så jag bytte till blogspot och döpte bloggen till Cum libris non solus (med böcker är man aldrig ensam).
Tyvärr döpte någon sin blogg likadant, då kom Mias bokhörna till och det namnet har funnits sedan 2014. Jag kollade noga innan jag döpte bloggen så ingen annan hette likadant. (givetvis har någon ett år senare döpt sin blogg likadant.)

Hur kom ditt bloggnamn till?

Bonisfråga: Vad har du för planer för 2020?
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

12 kommentarer :

  1. använder mitt eget namn, enklast så, trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar vargar och är en nattuggla, så det blev en liten blandning av det :)

    SvaraRadera
  3. Ett bra namn. Det säger ju precis vad det är.

    SvaraRadera
  4. Trasans bokblogg var ju gulligt!

    SvaraRadera
  5. Hoppsan, jag var för ovanlighetens skull på konsert igr kväll och missade, men tar igen det nu ett dygn senare i stället.

    SvaraRadera
  6. Mycket bra bloggnamn! Lycka till med årets planer!

    SvaraRadera