torsdag 30 januari 2020

helgfrågan v. 5

Då var det torsdag och helgen närmar sig, imorgon ska vi till en jobbkollega på fest.
Den stora frågan då är: Vad ska man ta på sig? (Ni slipper svara på det). Blir till att rota i garderoben ett tag.

Denna vecka kommer frågan från Just nu - Just här

Du är hemma hos någon du tycker om och respekterar. Vilken bok skulle du vilja se på nattduksbordet? Hur skulle du reagera om personen inte hade några synliga böcker alls i sin bostad?
Mitt svar är: Bland mina vänner är det olika, en del läser böcker andra inte. Och det är många som läser böcker men inte har bokhyllor. Men om en person har mycket böcker blir jag glad för då har man genast mycket att prata om.
Bonusfråga: Den 1/2 är det löpningens dag så jag undrar om ni utövar någon idrott eller motionerar?

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

8 kommentarer :

  1. klart att jag rör på mig:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. inte alla som har bokhylla
      http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2020/01/vanner-utan-bocker-helgfraga.html

      Radera
    2. (var inte hemma igår och fick inte till det...)

      Radera
    3. Men vad kul, var du ute på galej.

      Radera
  2. Kunde inte lägga till i Inlinkz så mitt svar kommer här: https://ewelinasbokblogg.blogspot.com/2020/01/helgfragan-v-5-bocker-i-hemmen-motion.html

    SvaraRadera
  3. Det är alltid lättare att hitta samtalsämnen med människor som läser. Oavsett vad de gillar.

    SvaraRadera
  4. vi har inga nattduksbord, utan var sin bokhylla vid sängen :)

    SvaraRadera