söndag 5 januari 2020

En smakebit på søndag

Då var det söndag, jag är så himla dagvill just nu så hade jag inte sett att det var En smakebit på søndag hade jag nog trott det var tisdag.🤪
Idag får ni kolla in hos Flukten fra virkeligheten för smakebitar och nedan kommer min;
PINE TORKADE SVETTEN ur pannan innan den rann ner i ögonen. Hon satt på ett klippblock och spanade ut mot Coloradofloden. De hade satt i gång direkt efter frukost och nu hade de varit i gång i nästan åtta timmar.
Jag var tvungen att googla lite samtidigt som jag läser, vilka vyer.
Ha en skön söndag.

24 kommentarer :

  1. verkar vara en intressant bok, trevlig söndag.

    SvaraRadera
  2. Hu! Höjdskräck! Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  3. Det där har jag tänkt se med egna ögon nästa år :)

    SvaraRadera
  4. Oj oj det var läskigt, en får inte vara höjdrädd. Inte läst något av författaren. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst några böcker innan, han skriver bra.

      Radera
  5. vet att Baldacci har skrivit många böcker men jag har inget läst av honom. men jag undrar om jag inte sett någon filmatisering. jag måste ofta googla när jag läser böcker. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  6. Fantastisk utsikt! Jeg har lest ett par bøker av David Baldacci og likte dem virkelig godt, så jeg kan godt tenke meg å lese flere.
    Ha en riktig fin søndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur, lite picknick där vore nice.

      Radera
  7. Jag är väldigt nyfiken på den här författaren. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  8. Fantastiska vyer, kan man kanske hoppas på en filmatisering? Tack för smakbit, trevlig söndag

    SvaraRadera
  9. Den har jag läst och tyckte bra om den, ska läsa nästa del i serien snart. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  10. Ja verkligen, vilka vyer. Baldacci har jag läst ett par böcker av, men det gick lite trögt.
    Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  11. Tack för smakbiten. Det är fantastiska vyer, vi har varit där flera gånger, senast 2017. Man får inte vara höjdrädd...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lite höjdrädd så det är nog inget för mig.

      Radera
  12. Vilken utsikt! Det var många år sedan jag läste något av Baldacci.

    SvaraRadera