måndag 7 mars 2016

Ärliga listan

Jag har sett denna på flera bloggar men vet nog inte vad den ursprungligen kommer ifrån, förlåt.
Ärligt vad det ja, kanske ska lägga upp en bild på hur jag ser ut NU, eller lite färskare i alla fall.
När grät du senast och varför?

Igår kväll när jag fick panik, jag har nämligen en Cpap maskin för jag har andningsuppehåll. 
Jag fick nämligen fullständig panik och slet av mig masken, då blev jag besviken på mig själv.

Tre saker du avskyr?

Orättvisor, Bongs köttsoppa och stiga upp tidigt.


Hur var du i skolan?

I lågstadiet var jag en snäll liten flicka som läste sina psalmverser. Men på högstadiet blev jag lite busigare.

Vad blir du stressad av?

*Ja att jag har dåligt lokalsinne så att jag kör fel hela tiden. *När det blir för mycket på jobbet.
*När det är stökigt och ostädat hemma.

Tre saker du älskar?

Mina barn mina katter och mina böcker.


Hur tror du att andra människor uppfattar dig?

Det är nog olika men lite rolig tror jag nog.

Hur uppfattar du dig själv?

Klumpig, överviktig tant men som ändå står med båda fötterna på jorden och har det rätt okey.

En situation som du tycker är jobbig/pinsam?

När någon känner igen mig och jag inte kommer alls ihåg vem personen är, det kan bli sjukt pinsamt.

När känner du dig som vackrast?


Jag känner mig vacker hela tiden och jag är omringad av män, det står en kö utanför.
Oj då, ärligt var det visst, tyvärr var det ett tag sedan. 

Vad skrattade du senaste åt?

Jag såg ett klipp på Facebook över några som klantade sig när de skulle gifta sig.

Något du funderar mycket över?

Ja att det ska vara så förbaskat svårt att ta sig i kragen och ta en promenad.

Tre saker du är rädd för?

Tvestjärtar, demens och att jag ska bli blind
.
Ett yrke du tror att du skulle vara dålig på?

Jag hade nog inte gjort någon succé som snickare.

Slutligen, ett yrke du tror att du skulle vara bra på?


Konstnär kanske, jag ville en gång bli modedesigner, men så blev det inte.

8 kommentarer :

  1. Åh fy, att köra fel/vilse är nåt av det värsta jag vet. Jag har också mycket dåligt lokalsinne och visst har man mått dåligt pga det många gånger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va skönt då är man inte ensam, mina barn brukar bli tokiga på mig.

      Radera
  2. När det blir rörigt runt omkring blir nog de flesta lite stirriga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tror jag med, fast alla erkänner inte det.

      Radera
  3. Jag skulle också vara usel som snickare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ska vi inte bygga något tillsammans.

      Radera
  4. TVESTJÄRTAR jag HATAR dom!! Och så det där när personer kommer fram och pratar med en och man inte har en blekaste suck om vem det är. Ett hål att falla ner genom önskar man då. Ja, det var en del igenkänning här, tur man inte är ensam :) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tvestjärtar och fötter är det äckligaste jag vet.

      Radera