tisdag 25 september 2018

Höstenkät 2018

Lottens bokblogg har gjort en höstenkät och den tänker jag svara på, egentligen borde jag skriva recensioner istället, men känner mig trött.

Vad är det bästa med hösten?

Det som är bra är att när det regnar kan man vara inne och läsa utan att ha dåligt samvete.

Tips på en bra bok som utspelar sig på hösten?

Höstoffer av Mons Kalllentoft.

Har du någon speciell läsutmaningen den här hösten? Eller låter du inspirationen styra?

Nej, inget speciellt.

Har du något speciellt inplanerat den här hösten som du kan se fram mot?

Bokmässan så klart.

Är det någon film eller TV-serie som du ser fram mot att se den här hösten?

Daredevil 2 hoppas jag kommer snart, ettan var skitbra.

5 kommentarer :

  1. Håller med om att det är bra när det regnar och man kan sitta inne och läsa :-) Kul att du ville göra enkäten!

    SvaraRadera
  2. Ja sitta inne och mysa har jag gjort idag det har verkligen varit det där ruskiga höstvädret.
    Dardevil första säsong behöver jag se klart kanske innan säsong 2 då-

    SvaraRadera