måndag 26 november 2018

Tematrio - Ljudboksfavoriter

Så här skriver Lyrans noblesser på sin blogg; 

Jag har mycket svårt att läsa just nu, men försöker i alla fall lyssna på ljudböcker. Senaste tiden har jag dock haft svårt att hitta det jag söker. Jag är nog rätt kräsen. Jag försökte t ex lyssna på Gardells uppläsning av hans senaste roman, men står inte ut med alla hans skrik och läten. Synd för boken verkar bra. Ge mig era bästa tips på tre ljudböcker med bra uppläsare, tack! Ni får ta del av några av mina gamla favoriter.

Det är så att jag har en hel del favoriter vad gäller uppläsare. Katarina Ewerlöf, Stefan Sauk och Tomas Bolme för att nämna några. Därför tänkte jag ta upp några nya jag hittat som läser superbra.
Anja Lundqvist läser denna bok och gör det så himla bra, boken är också överraskande bra.
Katharina Cohen läser in denna bok och gör det jättebra, snart ska jag läsa fortsättningen.
Reine Brynolfsson gillar jag också, han har läst in Milleniumserien och en massa andra.
Angela Kovács, Jonas Malmsjö, Marie Rickardsson, Anna-Maria Käll, Kerstin Andersson, Gunilla Leining  och Katharina Lundgren Hugg är några toppenuppläsare också.

3 kommentarer :

  1. Bra att få ljudbokstips, jag tackar!

    SvaraRadera
  2. har inte lyssnat på dessa uppläsare. just nu testar jag faktiskt Marie Richardson

    SvaraRadera
  3. Brighton-boken har jag läst på papper, bra

    SvaraRadera