måndag 30 december 2019

Nyårssprinten 2019

Jag är med i Nyårssprinten 2019, därav min frånvaro på bloggen, det är mycket läsning och sprintar. Varje dag klockan 12.00 är det en gäst som kör igång sprinten och efter det är livesändningen.
Klockan 19.00 är det sprint igen.

Så är det en bildutmaning, idag var det hur man känner sig. Ja jag var vaken efter tredje koppen kaffe,
Utmaningar:
*En bok du endast lyssnar på; Anna Jansson - Mitt hjärta är ditt ✅

*Läs någonting utomhus (det behöver alltså inte vara en hel bok) Anna Jansson - Mitt hjärta är ditt. Den lyssnade jag på när jag var och handlade, inte konstigt jag får åka och stödhandla imorgon. 🤣✅

*Påbörja eller avsluta en serie: Maria Adolfsson - Felsteg

*Testa något annorlunda. Läs en bok i genre du normalt inte läser: 
 Alan Moore och Dave Gibbons - Watchmen
*Läs en nonfiction: Fredrik Sträng -K2 på liv och död
*Läs en bok av en författare vars namn börjar på samma bokstav som ditt eget: Maria Adolfsson - Felsteg.
Utlästa böcker;

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar