tisdag 17 november 2020

Underbar helg med barnbarn men sen......

Jag åkte upp med yngsta dottern och hennes fästman samt lille Philip, som fick lite bilar av mormor att underhålla sig med.
På lördagen var vi ute en bra stund, Noah tyckte löven var riktigt roliga.
Lilla Vidar var också med ute, men kunde så klart inte leka än, han är inte ens två månader än.
Det var kul att se kusinerna tillsammans, tror att de kommer ha roligt tillsammans längre fram. Nu är det mer bredvid lekar.
Väl hemma efter helgen fick jag ont i kroppen, feber och lite hosta (fast har ofta hosta eftersom jag är torr i halsen). Så nu får det bli ett nytt test då.😕

4 kommentarer :

  1. Åh nej, hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Då håller jag tummarna för att du inte drabbats av Covid-19! Det där myset ser ut att vara alldeles för viktigt för att något annat än en "vanlig" sjuka ska få ställa till det. Hoppas verkligen att du blir frisk igen snabbt <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog mer andra som vill man ska testa sig, själv tror jag det är min sjukdom som fått en knäpp. Tack så mycket för krya på hälsningen.

      Radera