tisdag 30 mars 2021

Påskläsutmaningen deltagare

De som deltar i påskläsutmaningen är följande;
BLOGG
Bokhyllan
Boklysten
Mitt bokintresse
Mias bokhörna
Lenas böcker och annat
Sara pepparkaka
Bokprinssessorna (Lena)
Saras bokblogg
Tant Augusta
En bok om dagen
Västmanbok
Nilmas bokhylla
Saras bokhylla
Bokraden
Lenas böcker och annat
Cinnamon Books
INSTAGRAM
I regnet (Liza)
pasteldragons7
Emmarally
Nellonbookish
bokcissi
j.m.holmstrom
🐣🥚🤍
Jag hoppas detta stämmer annars hör ni av er.
Hoppas vi får en kul tid tillsammans.

4 kommentarer :

  1. Jag trodde man hade till och med hela 30/3 att anmäla sig. Jag anmäler mig nu på kvällen 30/3 till läsutmaningen. Har lagt upp inlägg på Instagram och ser gärna att jag också är med på listan över deltagare. :) Anmälde mig på Instagram men kommer nog att skriva något blogginlägg om tävlingen också. https://jmholmstrom.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/j.m.holmstrom/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart man har hela dagen på sig. Ska skriva in ditt namn sen

      Radera
  2. Jag har ju en bokblogg med
    Kram bokcissi

    SvaraRadera