måndag 1 mars 2021

Bokrea böcker

Nu ska jag bara skaffa nummer 3 i serien.
Två förhoppningsvis bra böcker.
Två böcker som är sist i en trilogi.
Första boken som tydligen var en serie och en bok jag hört mycket om.
Artic Express lät instressant och Guds moder är del 2 i en serie.
De kapabla och De försvarslösa två deckare som jag förhoppningsvis kommer gilla.
I Tanger låter spännande.
Denna serie har jag tittat på ett tag.
Fortsättning på systrarna där jag har del 1 redan. 
Är detta sista boken tro?
Titanic fascinerar mig fortfarande.
Samt ett recensionsexemplar som överraskade mig.

1 kommentar :

  1. Flera intressanta nya böcker du har skaffat dig.
    Stormarnas Imperium är bok fem i en sju delar lång serie, så förhoppningsvis kommer de andra två översättas snart. (Finns även en novellsamling med berättelser före händelserna i Glastronen).

    SvaraRadera