torsdag 24 juni 2021

Helgfrågan v. 25

 Dagen före midsommar och alla har säkert fullt upp, fixa jordgubbar som säkert kostar 90 kr litern och nypotatis, ska man dessutom ha sig en snaps då får man stå i kö.
Men det struntar vi i för vi läser böcker istället eller?
Alla på jobbat vill sluta tidigare en sådan här dag men jag tar det lugnt trots jag inte fått ut trädgårdsmöblerna än.
Det blir en lugn midsommar med sonen och ena dottern med barnbarnet, det blir god mat och lite film när vi fått Lill killen i säng.
Jag kanske läser det sista ur Evas bok.
Vad läser du i midsommar?
Du har väl inte missat min midsommarläsutmaning?
Bonusfråga: Vad gör du för att vila upp dig i midsommar?
Kram på er och sköt om er.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

10 kommentarer :

  1. Oj är det där Klingbergs nya, jag har inte sett den förut. Är den ett måste månntro? Trevlig helg till dig!

    SvaraRadera
  2. snyggt omslag, önskar en trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  3. Ha en skön midsommar och kram till dig. :)

    SvaraRadera
  4. Låter som en riktigt passande titel för helgen. Trevligt med utmaningen, förgyller läsandet ännu ett snäpp. :) Ha en fortsatt fin midsommar med barn och barnbarn!

    SvaraRadera
  5. Själv läser jag den engelska versionen av Tolkiens Silmarillion. Poesi..!

    SvaraRadera