fredag 6 maj 2022

Läsa årets böcker tillsammans

Hur går det till undrar ni säkert;
*När ni läst och tyckt till om en av årets böcker så lägger ni in länken i add link nedan.
*Ingen stress, läser ni bara en bok, då lägger ni in den länken
*Har ni redan läst en av böckerna lägg in länken
Detta är bara för läsglädjen skull, läs för det är roligt och intressant. INGEN STRESS.

 Sista sommaren, Eleonore Holmgren (Bazar)

Sarek, Ulf Kvensler (Albert Bonniers Förlag)

Allt vi inte sa, Sara Osman (Albert Bonniers Förlag)

Dit du går följer jag, Lina Nordquist (Romanus & Selling)

I dina händer, Malin Persson Giolito (Wahlström & Widstrand)

Äpplet faller inte, Liane Moriarty (Albert Bonniers Förlag)

Räkna hjärtslag, Katarina Widholm (Historiska Media)

Sly, Sara Strömberg (Modernista)

När vargarna kom, Charlotte McConaghy (Lavendel Lit)

Sångfåglar, Christy Lefteri (Nona)

Skilsmässan, Moa Herngren (Norstedts)

Vattnets sötma, Nathan Harris (Bookmark)

Sista dag att rösta är  18 september 2022 och du röstar här>>>>Årets bok<<<<<

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 kommentarer :

  1. Det här lät som en kul variant, och det vill jag gärna göra, har ännu inte läst någon bok som är nominerad, men när jag har gjort det så ska jag komma ihåg att länka min recension hit.
    Jag har även glömt att meddela dig att bokpaketet kom i måndags, och jag får tacka så mycket än en gång för mitt tredje pris i Påskläsutmaningen.

    SvaraRadera