torsdag 4 april 2024

Helgfrågan v. 14

Påsken är över nu är det bara ta bort alla kycklingar och annat pynt. Jag hoppas verkligen att det blir fint väder till helgen för jag har fullt med björkkvistar i trädgården.

Jag tycker sådär om trädgårdsarbete, men självklart gillar jag att ha det mysigt i trädgården. Jag brukar ha blommor i krukor och även lite popcorngräs. Svarade på en fråga i måndags och en del trodde jag avskydde blommor så är inte fallet men jag köper sällan snittblommor. Det passar inte så bra när barnbarnen kommer på besök.

Sedan har jag även pallkragar där jag odlar örter och i år vill jag prova på morötter, men det får vi se om jag reder ut.

Bokomslag: Dela med dig av ett bokomslag som du tycker är särskilt vackert eller intressant. 

Vad fångar din uppmärksamhet?

Jag tycker dessa omslag är superfina.
Även dessa är ljuvliga.
Vad fastnar ni för?

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. Jag gjorde som du sa och delade med mig av ETT bokomslag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, om man märker ord så annars får ni gärna vara lite friare.

      Radera
  2. Jul i krinolin har jag läst, och tror faktiskt det var själva bokomslaget med julstämning som lockade till läsning i det fallet.

    SvaraRadera