onsdag 3 april 2024

Nytt i hyllan v. 13 - 14

Denna bok vann jag och många säger att den är jättebra
                                     Denna köpte jag på Bokprat i Jönköping.
Fick det fint signerat.
När jag var på Bokprat i Jönköping fick vi en tygkasse och en inbunden bok. Jag har dock inte del 1 i serien så den får jag nog lyssna på.
En dag när jag kom hem fanns denna fina hög.
Arvspelen från Modernista
Dirttown från Modernista
Hembiträdet från Modernista
Klubben från Bokförlaget Forum
Fint skrivet inuti.
Så en sista bokrea beställning
Gillar Cobendeckare.
Del 2 i Skybäcks deckare.
En liten pocket.
En viktig bok.
Förhoppningsvis en bra deckare.
Josefins första bok fanns på rea så då köpte jag den.

2 kommentarer :

  1. Hallå Mia Pockethexan här!
    Jag försöker att skriva i min blogg igen efter att jag har haft min Bokjulkalender under december där jag skrev varje dag. Förra veckan gjorde jag Selfieutmaningen men missade tyvärr den i går. Det borde jag ju klara då jag kunde skriva varje dag i december i min Bokjulkalender.
    Visst är det väl härligt med bokrec.ex. som dimper ned i lådan eller om man måste skicka maken till ICA för att hämta dem. Är för långt att gå med min onda rygg.

    Kramis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är superhärligt fick världens finaste paket idag. Tack för att du tittade in.

      Radera