söndag 28 april 2024

Hur gick det? Theos dop

Då det skulle var dop på lördagen ägnades en del av fredagen åt att handla samt lägga ihop tårtorna. På lördagen sedan garnering av både tårtor och mig själv.
Tårtorna blev snyggast.
Den fina dopklänningen där Theos namn finns broderat.
Ena av faddrarna var min son och mamma Hanna fick dopljuset.
Här blir han döpt.
Har ni sett en sötare pojk?
Efter kyrkan var det en hel del mat.
Så fikabordet, aj, min mage.
En del dansade lite.
Men Theo somnade i morbrors famn.
Idag var jag supertrött, kunde knappt sova igår, för jag hade sjukt ont i magen.
Så det blev faktiskt lite läsning, två barnböcker utlästa.
Sen fick jag besök.

2 kommentarer :

  1. fina bilder. söt liten pojke som ser så klok ut. förstår att du fick ont i magen. buffén ser jättegod ut och tårtan jättefräsch

    SvaraRadera