lördag 21 juni 2014

Efter en tuff vecka är det skönt med ledighet.

I veckan hade vi sommarresa med barnen, den gick till High Chaparral.
Vi tittade på Westernshowen, jösses vad varmt det var. Tror jag drack 3 liter sedan.
De är riktigt duktiga tycker jag.Kolla länken om du vill göra ett besök. http://www.highchaparral.se/sv/start/
Efter westernupplevelsen,senare på kvällen, blev det ett besök på Café Timjan för att äta en avskedsmiddag för en lärare som går i pension. När vi ätit gick vi och tittade i Örtagården.
Fin liten plats väl värd ett besök. http://www.cafetimjan.se/
Och en liten present från ett barn fick jag i torsdags, man blir så glad.
Midsommaraftons buffébord, sill är rätt gott faktiskt. Varför har man inte det oftare. Efter vi ätit blev det musiktävling.
Enda läsningen denna dag var då jag fixade mat och det var en ljudbok jag hållit på med ett tag.
Men klart nästan 20 timmar lång det tar sin tid, ska lägga mig och läsa en stund nu, är så förfärligt trött.
Sedan blir det bloggbesök och ikväll filmtajm.
Ha det bra.

2 kommentarer :