fredag 30 december 2016

Idag blir det sjukgymnastik och handla mat

Då är det dags för sjukgymnastik, min styrka ska testas, vi får se om den är minus noll. Efter det besöket ska jag handla lite vilket är sjukt jobbigt för jag orkar inte bära matkassar, men jag får nog lite hjälp när jag kommer hem med kassarna i alla fall.
Ett besök till City gross blir det nog för de har pocketrea, kan man motstå något sådant.
Så ska jag baka en kaka och börja med recensionerna på bloggen, en del går tillbaka till Oktober.
Tyvärr kanske inte alla blir så utförliga som jag vill men jag vill åtminstone få ordning på allt så jag kan göra en fräsch start 2017. (Lär väl inte få allt klart innan Nyår för det här tar tid.)
Jag läser bland annat denna just nu men så mycket kan jag avslöja att någon bladvändare är det inte.
Men är den dålig? Nej då inte alls MEN......................och det kommer i en recension någon gång nästa år.
Denna har jag lyssnat på och ett het tips är att den kostar bara 49 kronor Inbunden på Bokus, det kan jag lova dig att den är väl värd varenda krona.

2 kommentarer :