söndag 28 maj 2017

En smakebit på søndag

Då var det söndag och en helg med lite blandad kompott men mest blev den förstörd av den eländiga huvudvärken som inte vill släppa. Fy vad tråkigt när det är så fint väder och allt. Men igår var det lite bättre och då fixade jag lite i trädgården.
Mitt smakebit kommer från en bok jag har på mitt nattygsbord. Det är en kompis till en kompis som skrivit boken.
Annika Klemming - Stungen <<<<<<Klicka där så kan ni läsa om boken.
Jag hoppas ni redan fikat annars finns risk att man hoppar över bullen.
Ha en skön söndag.
Mer smakebitar här..

18 kommentarer :

  1. Tack för smakbiten. Hoppas huvudvärken ger sig snart!

    SvaraRadera
  2. Men usch då, det där var läbbigt. Tur att man inte äter bullar! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag äter bullar men har inte glas i mina

      Radera
  3. Huvudvärk är inte kul. Hoppas du slipper den snart! Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  4. Det där var ju lite äckligt :)

    SvaraRadera
  5. Tack för en lite äcklig smakbit :) Hoppas din huvudvärk går över snart

    SvaraRadera
  6. Det var en äcklig smakbit!

    SvaraRadera
  7. jag ska inte fika! tack för otäck smakebit!

    SvaraRadera
  8. Men hu 😱 Men det kanske är en spännande bok.

    SvaraRadera