tisdag 12 februari 2019

Veckans topplista - Vecka 7: Alla hjärtans dag

Denna vecka är temat Alla hjärtans dag ❤ hos Johannas deckarhörnas topp fem.
Jag antar att det handlar om kärlek och faktum är att jag varvar mina deckare med en och annan feelgood. 
Det finns tre böcker om Betty och jag har läst alla tre, det handlar om mogen kärlek vilket passar mig bra mycket bättre än att läsa om 20 åringar.
Denna gillade jag oerhört mycket också även om de är lite yngre men den var så småmysig.
Bageriserien älskar jag verkligen tycker de är så mysig och kärleken är inte bara till den motsatta könet utan också till lunnefågeln.
När det värsta inträffar och livet ser allt annat än ljust ut men..
När man är på luffen är kanske ett sätt att hitta kärleken.

23 kommentarer :

  1. Trevliga böcker, ett par har jag läst.

    SvaraRadera
  2. Böckerna om Betty är jag faktiskt lite nyfiken på.

    SvaraRadera
  3. Enda jag läst är Strandpromenaden som jag tyckte väldigt mycket om. Älskade lunnefågeln! :) Strandcafét och Bettys värld vill jag också läsa. Tack för fina tips!

    SvaraRadera
  4. Böckerna om bageriet och strandcafeet har jag läst. Jag är nyfiken på böckerna om Betty!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är riktigt bra dem kan jag rekomendera

      Radera
  5. Har läst två av dina, och En sommar på luffen tyckte jag var supermysig. Även Bageriet på strandpromenaden var läsvärd. Böckerna om Betty är jag sugen på, sett dem flera gånger.

    SvaraRadera
  6. Lucy Diamond är en författare jag är nyfiken på

    SvaraRadera
  7. känner inte till Betty, men de andra känner jag till men har inte läst

    SvaraRadera
  8. Har läst några av böckerna. Tack för tips om de andra!

    SvaraRadera
  9. Tack för tipsen. Inte läst någon av dessa.

    SvaraRadera