torsdag 21 februari 2019

Helgfrågan v. 8

Förra helgen hade jag födelsekalas och denna helgen är det dottern som har kalas, så det blir inte så förfärligt mycket läst just nu. Därför känner jag för en ganska lätt fråga, nämligen. 

Vad läser du nu?
Jag läser tre deckare och det värsta är att alla tre är superbra. Men jag jobbar ju lite med.
Dessa lyssnar jag på och mer blir det imorgon när jag åker till Falköping.
Och så denna e-bok som är lite småkul.
 Bonusfråga: Vad ser du framemot i vår?
Jag ser självklart framemot att blir mormor. Bokmässigt är jag nyfiken på Läckbergs nya.
Jag är bortrest i helgen men på måndag kollar jag in era svar.

30 kommentarer :

  1. du har verkligen mycket trevligt att se framemot! ❤️
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den glömda rosenträdgården tyckte jag om:
      http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/01/vad-laser-tanter-i-york-i-wales.html

      Radera
  2. Idel okändisar i din bokhög. Skönt i alla fall att inte behöva grubbla ihjäl sig på vad man skulle svara denna gång!
    https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2019/02/dagsaktuellt.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trodde de flesta kände till Marita Conlon-McKenna

      Radera
    2. De flesta kanske - men inte jag ... Glömde gratulera till din nya titel: MORMOR!

      Radera
  3. Skönt med lätt fråga. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. En sax i hjärtat har jag lyssnat på :)

    SvaraRadera
  5. trevligt med litet barnbarn! har läst En sax i hjärtat och Den glömda rosenträdgården

    SvaraRadera
  6. Många bra böcker där och vad underbart att bli mormor :)

    SvaraRadera
  7. Så roligt att du ska bli mormor!

    SvaraRadera
  8. Måste vara kul att få bli mormor! Då blir det fina bilderböcker om några år.

    SvaraRadera
  9. Trevligt att fira födelsedagar :) Böckerna finns ju kvar :)

    SvaraRadera
  10. Så underbart att bli mormor. Camilla Läckbergs bok ser även jag fram emot och Ristat i hud skall jag läsa ganska snart.

    SvaraRadera
  11. Gillar lätta frågor på fredagar :-D

    SvaraRadera
  12. Inte läst någon av dina böcker, men En sax i hjärtat verkar ju många gilla, får väl se vad du tycker om den sen.

    SvaraRadera
  13. Hoppsan, nåt hände. Jag var allra först med att lägga in länk till mitt inlägg denna gång, men det försvann tydligen. Nu i repris!

    SvaraRadera
  14. Wow, det var ett helt gäng böcker... Och att bli mormor är nog svårslaget.

    SvaraRadera