söndag 10 februari 2019

En smakebit på søndag

Då var det söndag och snart dags att ta tag i en ny arbetsvecka, denna vecka har vi sportlov. Det innebär att barnen är på fritidshemmet hela dagen och man kan hitta på lite extra kul saker.
Men först smakebitar, idag är det Betraktningar som håller i spaken.
Eftersom jag inte är hemma kommer jag titta in till er lite senare.
Åttaåriga Daisy, utklädd till tusensköna, försvinner spårlöst under en fest. Föräldrarna Sharon och Barry anmäler henne försvunnen sent på kvällen.  Men var det hon som var utklädd till en tusensköna?
Boken är del 1 i serien Adam Fawley och eftersom jag så snällt fick del 2, var jag tvungen att läsa del 1, så jag e-lånade den.

22 kommentarer :

  1. Den gillade jag väldigt mycket :)

    SvaraRadera
  2. Den här gillade jag mycket, och läser just del två! Så ni har sportlov redan. Här är det först vecka 10.

    SvaraRadera
  3. tack för smakbit, o ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Tack för smakbiten. Usch vad hemskt med barn som försvinner!

    SvaraRadera
  5. usch! det blev riktigt kusligt bara med den lilla smakebiten. men jag kände inte till boken så tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  6. Författarnamnet är bekant men har inte läst något. Låter otäckt med barn som försvinner. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  7. Den vill jag läsa! Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  8. Den är ja nyfiken på. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera