onsdag 24 juni 2020

Sommarläsning 2020

Det är väl så att det blir hemma semester för många av oss, även mig. Jag hoppas barnen kommer ner en vecka i sommar men annars är det jag och böckerna.
Plus att jag ska fixa med vissa saker, till exempel trädgården. Men självklart ska jag vila och LÄSA. 
Jag har en hel del böcker på min sommar tbr, en del som jag tyvärr inte hunnit med tidigare. Och några jag börjat på, men ska ge en ny chans.
Den 17-24 juli ska jag delta i Läslotsommar, så då hoppas jag det blir många böcker lästa.
Det kan sporra till mer läsning och vissa utmaningar kan jag matcha med bokbingot.
Dessutom ska jag få tid att blogga i sommar. Ligger efter med recensioner.
Så det blir förhoppningsvis mycket mys med god mat, lite vin och en god bok.
Hur ser era planer ut?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar