torsdag 18 juni 2020

Helgfrågan v. 25

När detta inlägg publiceras sitter jag på verandan med ett glas vin i handen och läser Innan molnen kommer av Mari Jungstedt, förhoppningsvis. Maten är inhandlad och jordgubbar går sonen iväg och köper imorgon. Allt klart för midsommar. ☔🍓

Hur har era recensioner blivit bemötta, har någon författare hört av sig?

Bonusfråga: Hur firar ni midsommar?

Mina svar: De flesta har varit positiva men en blev något sur för en negativ recension, då tog jag bort texten men inte betyget. Jag försöker verkligen tänka efter vad jag skriver, så det blir lite positivt även om det är negativt.
Jag ska fira midsommar med min son och min dotter och lilla barnbarnet.
Ha en trevlig midsommar.
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

12 kommentarer :

  1. Det låter som att du har det riktigt behagligt just nu :)

    SvaraRadera
  2. DEt kommer att bli helt ok midsommar, hoppas du får det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ser ut att bli ljuvligt väder. 🌼🌞

      Radera
  3. Jag hoppas att du får en fin midsommar med de dina!

    SvaraRadera
  4. Låter som att du har det bra. Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  5. härligt med litet barnbarn på midsommar! författarna ska låta läsarna tycka det de tycker! trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  6. Dessutom blir det mer trovärdigt om man nyanserar recensionen. Inte bara är odelat positiv eller negativ. Brukar nog för det mesta framhålla att det bara är ett eget personligt tyckande och tänkande, för oftast är det ju så med våra personliga bokbloggsrecensioner, är nog väldigt få författare som inte har den insikten, tror jag.

    SvaraRadera