onsdag 26 augusti 2020

Omslagsonsdag vecka 35: Män

Äntligen kan jag vara med i Omslagsonsdag på grund av att jag fortfarande är hemma med eländig hosta. Man är helt isolerad och kan inte gå ut i affärerna på grund av att alla tittar på en som pestsmittad. Jag ska skaffa en t-shirt där det står "Testad Negativ för Covid-19". I alla fall är det Boklysten som håller i detta och jag hade nog varit mer fler gånger om man kunde se temat i förväg.
 Det var mina förslag jag har läst alla utom Anna Janssons nya, men den ska jag snart läsa.

5 kommentarer :

  1. väldans många fina varierande män.

    SvaraRadera
  2. Väldigt speciellt omslag till Av jord är du kommen. Mannen har sin hand hos den döda kvinnan, men vänder sig samtidigt delvis bort från henne.

    SvaraRadera
  3. Jättefina omslag med män hos dig.

    SvaraRadera
  4. Bara läst de sista tre där. Kul att du också är med nu, det är ju vad jag förstår inte helt nödvändigt att vara med direkt på onsdagen, om det inte funkar. Jag försöker verkligen vara med när någon engagerar sig för att skapa en bloggaktivitet, att delta är ju ett sätt att visa att man uppskattar det! :)

    SvaraRadera