måndag 17 augusti 2020

Gabriella P Kjeilen - Drömmagi

En varm och trivsamt magisk novell om att våga tro på kärleken igen.

Sorgen ligger som ett mörkt täcke över Sebastians liv. Nätterna kantas av mardrömmar och dagarna är fyllda av ständig smärta.

Inget i livet känns ljust längre. Inte förrän Moa, en kvinna han aldrig mött, dyker upp i hans drömmar. Hämtat från Bokus

📕KORTRECENSION📗

Jag läser aldrig noveller, de är lite för korta för min smak. Men den här gillade jag verkligen, annorlunda touche. Mm ska nog leta upp en bok av författaren.

BETYG 3
Format E-bok
Filformat EPUB med vattenmärke (0.1 MB)
Om vattenmärkning
Språk Svenska
Utgivningsdatum 2019-05-25
Förlag Seraf förlag¿
ISBN 9789188487483
Min bok var en e-bok jag läste genom Storytel
Köp boken på Bokus eller Adlibris 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar