tisdag 25 augusti 2020

Tisdagstrion. Vecka 35: Hundar (Alla hundars dag den 26 augusti)

Då var det tisdag igen, förra veckan missade jag det helt,glömska mig. Hundar, hmm, nu blir mina katter avundsjuka. Jag hoppas Ugglan & Boken ej glömmer kattens dag. ( 29 november)
Jag har precis läst ut denna och den handlar bland annat om de två hundarna ni ser på framsidan. 
Ännu en feelgood och även här två hundar, det är så huvudpersonerna träffas. Läs den superbra.
Den bästa bok som finns, jag skrattade och jag grät floder mot slutet.
Den finns även som film

23 kommentarer :

  1. Marley & jag har jag bara sett som film. Den var väldigt mycket bättre än jag förväntade mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Boken var mer om detaljerad, en filmen var riktigt bra.

      Radera
  2. inte läst dina hundböcker, hundar passar i feelgood.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är mycket hundar i feel good

      Radera
    2. (Enid Blytons-böcker köpte jag som vuxen :D

      Radera
  3. Hundar är ju måbradjur - för det mesta. Nya böcker för mig.

    SvaraRadera
  4. Marley har jag oläst i bokhyllan men jag har sett filmen. Tack för tips om de andra!

    SvaraRadera
  5. Jag älskar Jennifer Aniston, så den filmen skulle jag gärna se :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men hon är riktigt bra och så himla söt

      Radera
  6. känner endast egen boken om Marley. dock utan att ha läst den. men jag är mycket svag för hundar

    SvaraRadera
  7. Mysiga tips! Har inte läst eller sett någon av dessa.

    SvaraRadera
  8. Marley och jag känner jag igen, men har varken läst eller sett filmen. Tack för tipsen!

    SvaraRadera
  9. Marley har jag läst, den är fin!

    SvaraRadera
  10. Fina tips! Älskar hundar men hade svårt att komma på böcker faktiskt!

    SvaraRadera
  11. Marley och jag har jag både läst och sett filmen av. Grät floder till båda. Tack för tips om de andra.

    SvaraRadera
  12. Ser ut som mysiga böcker. Tack för tipsen.

    SvaraRadera
  13. Marley och jag har jag både oläst och osedd. Låter som något jag skulle gilla.

    SvaraRadera
  14. Inte läst någon av dina, tack för tips!

    SvaraRadera