torsdag 1 augusti 2024

Helgfrågan v. 31

Nu är det bara några få dagar kvar på semestern och klart man vill ha några dagar till.
Men jag har faktiskt fått njuta av att vara med mina barn och barnbarn, det käraste som finns.
Mina fyra pojk barnbarn.
Har det blivit något läst då?
Jo då en hel del ljudböcker och någon bok.
Mitt tips nu är ett boktips:
Så himla bra böcker, det är feelgood med svärta men riktigt bra skrivet. Man blir både arg och lite tårögd. Läs eller lyssna på dem.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 kommentarer :

  1. De böckerna kände jag inte alls till. Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. barn och barnbarn hör sommaren till framför allt annat. söta pojkar. dina böcker är nya för mig

    SvaraRadera
  3. Det var tidigare okända böcker för mig, tack för tips. Rara barnbarn du har. :)

    SvaraRadera