torsdag 29 augusti 2024

Helgfrågan v. 35

 I helgen ska det bli stor baluns i våra trakter för Gislaveds kommun fyller 50 år, det ska vara massa olika event, artister och matmarknader. Men på lördagen ska jag till Bokprat i Jönköping och där blir det tre intressanta författare att lyssna på.
Victoria Larm, Mattias Edvardsson och Birgitta Bergin
Jag lär inte bli sysslolös i helgen i alla fall.

Nu kommer en lång höst och en ännu längre vinter? Vad är dina tankar?

Jag hoppas det inte blir för kallt för då blir elräkningarna så himla dyra.

Och dyra elräkningar innebär mindre pengar till böcker. Det finns en och annan bok jag vill köpa.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. Hösten är den kortaste och finaste årstid.

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med bokprat. Ha det så bra. Jag hade gärna velat vara där.

    SvaraRadera
  3. Det sägs nu att det ska bli en riktigt kall vinter, vi får hoppas de har fel!

    SvaraRadera