tisdag 27 augusti 2024

Tisdagstrion. Vecka 35: Böcker jag ser fram emot att läsa

Då var det så att även Tisdagstrion går i graven ja, inte denna vecka, utan efter v. 40. Jättesynd, jag hoppas verkligen någon tar över trion. Men ett stort tack till Ugglan & Boken för denna tiden.
Del 5 i Åreserien längtar jag efter.
Eurovisionbossen brukar skriva riktigt bra deckare och denna låter enormt bra.
Jag gillar Nemert och denna ser jag verkligen framemot.
Det kommer sjukt många bra böcker så det var svårt att välja tre.

12 kommentarer :

  1. Tack själv, för att du alltid är med! Och tack för spännande boktips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så gulligt av dig men jag får titta in på din blogg och kolla

      Radera
  2. Parmiddagen av Martin Österdahl var jättebra, så den här nya boken får jag hålla utkik efter.

    SvaraRadera
  3. tror att jag läst något av Viveca Sten. ce andra har jag inte läst

    SvaraRadera
  4. Inga författare jag har läst men förhoppningsvis spännande.

    SvaraRadera
  5. Jag har tänkt fortsätta läsa serien om Åre men det har inte blivit av

    SvaraRadera
  6. Nya titlar! Nemerts lockar
    Maria/Bokologen

    SvaraRadera
  7. Martin Österdahl har jag fortfarande inte läst något av, men jag har en av hans tidiga böcker i hyllan.

    SvaraRadera
  8. Har läst flera av Viveca Sten förut men inte på senare tid av någon anledning. Får ändra på det. Lika är det med Nemert.

    SvaraRadera