torsdag 23 november 2017

Helgfrågan v. 47

Då var det torsdag och jag har varit på shoppingtur, det är lite som måste köpas in.
I veckan som kommer blir det till att pynta för advent, jag har börjat lite smått eftersom jag inte är hemma till helgen. Adventshelgen kommer barnen hit och då gör vi pepparkakshus och dricker glögg. Mysiga tider väntar, love it.💓💓💓💗

Hur är det med bloggen, har du någon kalender? Eller brukar du "julpynta" bloggen?

Bonusfråga: Vad ska du hitta på i helgen?
Själv åker jag och tre bussar från jobbet ner till Malmö och Danmark för shopping och lite mys. Jag har inga måsten utan tänka bara njuta av god mat och dryck.

8 kommentarer :

  1. Jag ska göra pepparkakashus med barnen till helgen, om någon kompis kommer och hälsar på, att vara själv med två stjälpsamma barn när man ska få ihop pepparkakshuset känns lite väl spännande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg att det fanns pepparkakslim så slipper man limma ihop det med het socker.

      Radera
  2. pepparkakshus och glögg låter toppen!

    SvaraRadera
  3. Glögg är gott! Trevlig helg!

    SvaraRadera