torsdag 28 december 2023

Helgfrågan v. 52

Då var det dags för absolut sista helgfrågan för i år om det blir någon fortsättning är upp till er. Skriv i kommentarer vad ni tycker.
Nu ser vi framemot ett helt nytt år med nya böcker, men man kanske även ska ta tag i och läsa de där hyllvärmarmarna man har i bokhyllan.
Den här vill jag väldigt gärna läsa som kommer i april.
Men jag vill också läsa serien om De sju systrarna som börjar med denna bok;
Så var det den lilla frågan då;

 Har ni gjort några läsplaner inför 2024?
Nej, tyvärr jag ligger sjukt efter med recensioner men tänkte ta mig i kragen nu när jag är ledig.

 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 kommentarer :

  1. För min del kan jag säga att jag uppskattar helgfrågan och gärna deltar, så fortsätt gärna!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker helgfrågan är trevlig. Lagom nivå på frågorna. Man måste inte lägga ner alltför mycket arbete för att kunna svara på dem. Jag uppskattar att du lägger upp en lista på kommande helgfrågor, för det är inte alltid som jag har möjlighet att svara den dagen och då är det bra att kunna lägga upp dem i förväg.

    SvaraRadera
  3. Jättetrevligt om du vill fortsätta med Helgfrågan! Du gör det bra. Tack för i år.

    SvaraRadera