torsdag 3 maj 2018

Helgfrågan v. 18

Vi hade för någon vecka sedan en fråga om kommentargranskning och de flesta tyckte nog det var upp till var och en att ha det eller inte, men klart smidigare att inte ha det.
💬💬💬
Jag försöker vara duktig på att kommentera på bloggar, ibland kanske bara med några få ord. (men visst händer det att man missar🙈) 
Helgfrågan och vissa andra bloggaktiviteter bygger på att man ska kolla runt på bloggar, kanske hittar man en fin blogg man vill följa. Sprida lite bloggkärlek.
💙💚💛💜
Vad tycker du? Är det viktigt att kommentera?

Så kör vi en lite enklare Bonusfråga: 


Vad läser du nu?


26 kommentarer :

  1. bloggare som inte kommenterar är lite tråkiga, trevlig helg! ❤️

    SvaraRadera
  2. Säger som Hannele, det är trist med de som inte kommenterar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om man tittar in på en blogg kan man skriva några ord.

      Radera
  3. Lägger tid på att kommentera när det gäller främst dessa bloggaktiviteter, känns viktigt. Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  4. Har jag något att säga så gör jag absolut det! Och skriver någon till mig så svarar jag alltid. Men jag har klar förbättringspotential, det ska erkännas...

    SvaraRadera
  5. Det är kul med kommentarer, och lite trist när det inte kommenteras. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Klart att det är roligt med kommentarer, både egna och andras.

    SvaraRadera
  7. Den här helgen tänker jag delta i helgfrågan för första gången. Men jag behöver fundera lite så jag återkommer morgon med kommentar och inlägg på min blogg.

    SvaraRadera
  8. Visst är det viktigt med kommentarer. Trevligt om inte annat.
    Ha en fin helg .

    SvaraRadera
  9. Kommentarer är väldigt uppskattade, men min erfarenhet är att bokbloggare inte är lika bra på det som bloggare som skriver om sin vardag. Jag har funderat på varför, men det kanske berör mer om man skriver om sin dag än om man skriver om en viss bok, vad vet jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast å ena sidan är bokbloggare aldrig elaka i sina kommentarer som jag sett en del är på vissa bloggar.

      Radera
  10. kommentarer är roligt; både att ge och att få. det är ju så enkelt och tar i princip ingen tid att skriva en kommentar

    SvaraRadera
  11. Det må vara falskt men jag kan tycka att jag "blir bekant" med bloggare som ofta kommenterar. Kul, menar jag, som försöker klicka runt och lämna spår rätt så flitigt.

    SvaraRadera
  12. Försöker kommentera så ofta jag kan. Vad läser du själv? Jag missade det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj en hel massa olika bland annat Trollsländan.

      Radera
  13. Kommentarer är viktigt. Vem vill inte ha kommentarer på sin blogg? Det är givande att följa andras bloggar och kommentera, men det tar tid. Mitt inlägg finns här:
    http://mosstanten.se/2018/may/om-att-kommentera-2.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk på att lägga din länk däruppe där det står Add link.

      Radera