lördag 9 januari 2010

Bokhög

Jag har högar med böcker som väntar på att bli lästa och överst ligger;

1. Veronica von Schenck - Kretsen
Efter den med undantag för bokcirkelböcker kommer;

2. Inger Jalakas - Sinne för svek
3. Inger Elfberg - Gud som haver
4. Dominique Sylvain - Dubbla begär
5. Karin Wahlberg - Matthandlare Olssons död
6. Christa von Bernuth - Rösterna
7. Michelle Magorian- Mister Tom
8. Jonas Moström - Hjärtats mörker
9. Kate Moss - Labyrinten
10.J.D Robb - Bäddat för mord
11.Cathy Glass - Skadad
12. Marianne Fredriksson - Simon och ekarna

13.Carlos Ruiz Zafon - Vindens skugga
14.Natasja T - Såld
15.J.D Robb - Dödlig skönhet
16.Charlotta Ölander - och himlen var oskyldigt blå
17.Donna Ford- Styvdottern
18.Emma McLaughlin&Nicola Kraus - Min förlorade oskuld
19.Carlos Ruiz Zafón - Ängelns lek
20. Barabara Biggs - Överlevare mot alla odds
21.Nuala Gardner - Min vän Henry
22.Joyce Carol Oates - Dödgrävarens dotter
23.Sara Blaedel - Kalla mig prinsessa
24.Reggie Nadelson -Rött spår
Plus lite faktaböcker;

25.Ola Lauritzon - Pigg,smal och glad
26.Sanna Ehdin - Finn din inre styrka
27.Mats Eric Nilsson - Äkta vara
28.Historiens största mordgåtor
Lägg till 9 stycken bokcirkelböcker, en i månaden. Sedan finns det ju böcker jag har på min önskelista
T.ex


Sedan kan det hända att mina favoritdeckarförfattare kommer med en ny bok, typ Ann Cleves,
Lars Kepler,Mari Jungstedt,Liza Marklund och Peter Robinsson.
Det jag vet är att Carin Gerhardsen kommer med sin tredje bok i Hammarbyserien "Vyssan Lull" och Mons Kallentoft verkar komma med en ny bok.

Även Johan Theorin kommer med en ny bok och Viveca Stens bok bara måste JAG HA..

Något tips på en bra bok???
Mia

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar