torsdag 14 januari 2010

Torsdag 14/1


Idag öppnade jag på fritids, då får man gå upp tidigt, för vi öppnar 06.15. Det värsta är att man inte kommer i säng på kvällarna det blir senare och senare. När klockan ringde vi fem idag var jag som ett lik..
Jobbade lite extra idag och sen hade vi avdelningsmöte, så jag var hemma vid fem i sju.Då var jag hungrig,jesus..Det blev rester från paella dagen innan, gott även idag.
Så satt jag mig vid datan en stund, ser 4 saltpatronen som ligger där,,stoppar i mig dem.
Ska ju ändå cykla sedan, efter ytterligare en stund,,kommer jag på att jag har cashewnötter,,stoppar i mig en påse såna.Ska ju ändå cykla...Går ytterligare en stund,,,ont i magen,,,
Det blir ingen cykling,,,bara 6464 steg...Grrr,,,,men jag kommer igen...VAR LUGN för det
Mia

1 kommentar :

  1. HUR hamnade godiset bredvid datorn? ;-)

    Ställ krav hos doktorn, du kan inte gå runt och ha sådär ont! Har du alls fått någon diagnos eller varför får du tabletter - och vilka tabletter är det du äter?

    SvaraRadera