torsdag 2 augusti 2018

Helgfrågan v. 31

Sommaredition av Helgfrågan är att det är samma fråga v.27-31.
Vad läser du nu?
Bonusfråga: Har du något resetips?
Nu blir det Skåne igen närmare bestämt Helsingborg och vad passar bra då om inte ett besök på Sofiero. Om man gillar trädgårdar är detta verkligen platsen.
Tänk att jag skulle tipsa om trädgårdar,,omöjligt för ett par år sedan.
Jag hoppas ni hänger med på sommaredition av Helgfrågan och har ni några frågor ni vill jag ska ta med i Helgfrågan mejla mig eggetbok@gmail.com .

9 kommentarer :

  1. Sofiero är fint, men det är mer än 20 år sen jag var där.

    SvaraRadera
  2. Har inte sett Sofiero sedan jag var där med mamma och pappa, väldigt väldigt länge sedan. Skulle gärna se det igen. Holländarn ser lite lockande ut! "Based on a true story" brukar jag falla för.

    SvaraRadera
  3. fint tips, jag har besökt trädgårdar runt Helsingborg.

    SvaraRadera
  4. Holländarn står och väntar i min hylla.

    SvaraRadera
  5. Sofiero har jag inte besökt men låter och ser trevligt ut. Tycker om att besöka trädgårdar. Tack för tips!

    SvaraRadera
  6. Sofiero är verkligen fint. mitt trädgårdsintresse är ganska nytt också men desto mera intensivt

    SvaraRadera
  7. Sofiero är verkligen fint. De flesta slottsparker i Sverige är vackra.

    SvaraRadera
  8. Lockande med Sofiero, har för mig att jag har varit där för väldigt länge sedan. Holländarn har jag läst.

    SvaraRadera