söndag 12 augusti 2018

En veckas jobb och jag vill ha semester igen

 
Vilken vecka första veckan blev, planerade in en tjejträff på torsdagen vilket gjorde att det blev en del förberedelse dagarna innan. 
Min plan var att vi skulle sitta ute först i loungesetet och senare vid middagsbordet ute.
Jag bjöd på Italienskt, pastasallad, ostar, melon och crostini m.m. Samt vin.
När fredagen kom var jag helt slut, men var och hämtade min "lagade" Iphone som höll i hela 2 minuter innan allt slocknade igen. På lördagen sov jag till klockan elva och idag känner jag mig också trött. 
Men har sovit så himla dåligt på grund av min rygg, måste ta mig i kragen och börja träna. Så istället för att vara ute och fixa med saker sitter jag här, kollar runt på bloggar. Jag tror nog jag vilar lite middag idag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar