torsdag 6 oktober 2022

Helgfrågan v. 40

Då var det torsdag och jag är hemma från jobbet idag. I tisdag när jag kom hem kände jag mig jätteknasig i magen och magsjuka var ett faktum. Jag är bättre nu, men törstar mycket.
 Jag hann dock få i mig en kanelbulle innan allt satte igång.(jobbet bjöd)
Men för två veckors sedan bakade jag med barnbarnet och de blev så goda.
Kokböcker jag gillar är alla av Jenny, fast olika Jenny.
Denna höstsoppa ser magnifik ut.
Så väntar jag på denna kokbok av Jennie Kåreblom, hon har olika viktväktarrecept, så bra.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. bakar inte så ofta längre, köper EN kanelbulle jag delar med maken

    SvaraRadera
  2. den där soppan ser verkligen smarrig ut. Kåreblom ska jag hålla utkik efter

    SvaraRadera
  3. Ser ut som jättegoda bullar. Soppan såg också god ut.

    SvaraRadera