måndag 8 januari 2024

Ny. bloggutmaning hos Klimakteriehäxan; Ännu en SELFIE utan selfiepinne

1. Något jag minns från årets jul?  

Jag fick Guillame Mussos bok Öns hemlighet och två dagar innan jul blev jag mormor igen.

2. Något jag satsar på för det nya året?  

Jag skulle vilja blir mer hälsosam och träna upp min artros.

3. Något jag måste slänga fast jag inte vill?  

En rosa tröja i bomull som är så skön men är väldigt sliten i halsringningen.

4. Något jag måste köpa fast jag inte vill? 

Underkläder det är så trist för det syns ju inte liksom.

5. Något jag lånat ut men aldrig fick tillbaka?  

Böcker jag har ganska många böcker som jag lånat ut, men inte fått tillbaka, Kvinnan i svart lånade jag ut men den är borta.

6. Något jag inte vill låna ut?

Japp böcker.
Kolla in hos Klimakteriehäxan för fler som svarat.

3 kommentarer :

  1. Hanneles bokparadis8 januari 2024 kl. 21:59

    jag lånar inte heller ut böcker, dålig erfarenhet

    SvaraRadera
  2. Tack för titt-in hos mig:-) Du är en helt ny bekantskap för mig:-)

    Kan lugnt säga att vi har samma åsikt om att låna ut böcker. Vill varken ha hundöron och/eller kaffefläckar på dom om/när jag får dom tillbaka.
    Skrattade gott när jag läste att du inte gillar shoppa underkläder. Det tycker jag om faktiskt, även om det inte syns;-)

    SvaraRadera
  3. Det där med "lånemarknaden" kan verkligen bjuda på besvikelser! Men att bli mormor, det går inte av för hackor - jag är farmor, hittills, hoppas på mormor också ... Välkommen i SELFIE-gänget!

    SvaraRadera