torsdag 4 januari 2024

Helgfrågan v. 1

När jag skriver denna fråga sitter jag inne (tack och lov) och hör hur det blåser runt huset. Det blir till att plocka mängder med grenar senare.

Jag vill påminna om att en ny omgång av Boktriss startade i måndags.

Men nu till Helgfrågan;

Hur är det, har du avgett några Nyårslöften? 
Speciellt nyfiken är jag på de som 
      handlar om böcker.
Jag har inte avgett några nyårslöften precis, men jag skulle vilja bli mer hälsosam, framför allt sköta min sjukgymnastik för mitt knä.(slarvat där)
Så börja läsa av de böcker jag har hemma och inte köpa nya 24/7

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 kommentarer :

  1. träna några minuter varje dag, jag vet att det gör skillnad (bröt axeln för ett par år sedan)

    SvaraRadera
  2. Stilig ny "loggaklump" du har gjort! (men kanske kan du göra bokstäverna en aning fetare, bokstäverna H E L försvinner nästan ... det är i of s inte viktigt. Kul att du orkar hålla igång helgfrågorna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tog en bra stund att göra loggan men jag har gjort den större så hoppas jag du ser.

      Radera
  3. Jobbigt att det blåser som det gör. Här är det lagom kallt och klart. Det tackar jag för.

    SvaraRadera
  4. Jobbigt med blåst... och kyla, här var det -21 grader på morgonen och isdimma, uschligt kallt. Den här vintern kommer man att vara urless på innan den ger med sig, har jag en känsla av.

    SvaraRadera