torsdag 11 september 2014

Once upon a time

Jag som aldrig ser på tv, har råkat fastna för en serie. Once upon a time, som är en modern saga med alla de klassiska sagofigurer i serien. Typ Snövit, Hans och Greta och  Alla har blivit förpassade av den onda drottningen till Storybrooke och de minns inget från sitt förflutna. Den vackra snövit är också där.
När hon kommer till staden blir hon lärarinna, verkar det förvirrat, det löser sig när ni börjar titta.
Hittade ett "litet" familjeträd också, men då får man titta lite först, hopplöst att förstå annars.

6 kommentarer :

  1. Åh jag älskar den serien, först tyckte jag den var rörig och så men efter ett par avsnitt så kom man in i tänket, har nu sett alla säsongen som sänds och kan inte nog vänta tills Säsong 5 börjar. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh va skoj någon mer som gillar den.

      Radera
    2. Kanonbra serie, kollar med mina barn! Varje gång det dyker upp en ny karaktär börjar vi gissa oss fram vilken saga det är...

      Radera
    3. Ja jag gillar det blandningen liksom, men nu ska jag inte se på serie utan läsa Pottungen.

      Radera