torsdag 31 augusti 2017

Helgfrågan v. 35

Nu är jag äntligen hemma efter vandrat i bergen och svarat på frågor (ett eventbolag höll i det), lite kul var det men alldeles för kuperad terräng för mina ben. Fast det blev massor av frisk luft och trevliga samtal med kollegor.
Ni som följer min blogg har koll på att jag renoverar badrummet dessutom kom de i veckan och började på garagegolvet. Jag lever i ett kaos, saker överallt och en framsida i trädgården som inte är klar heller...
Läsningen går därför inte så himla bra och inte heller recenserande, ligger sjukt mycket efter. Tänk jag trodde jag skulle få så mycket tid över nu när jag var helt själv hemma. Denna vecka har varit grymt stressig, mitt kök ser ut som en jordbävning.
Veckans fråga:
Hur går det med läsningen/bloggandet?
I helgen ska jag försöka bestämma vad för sorts våtrumstapeter jag ska ha i mitt badrum och förhoppningsvis skriva någon recension. 
Bonusfrågan:Vad ska du göra i helgen?

30 kommentarer :

  1. hoppas du får så snyggt badrum som du önskar!

    SvaraRadera
  2. Fy för renoveringar! Du får helt enkelt visualisera hur det blir sedan, när det är klart :)

    SvaraRadera
  3. Tycker inte du ska satsa på den där sista bilden här i inlägget med tegelvägg, haha, 😂. Ta ett djupt andetag och hoppas det blir ordning snart. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Åh vad spännande med badrummet, blir så avis för jag vill också göra om här hemma, dock inte avis på kaoset som blir innan det blir som man vill ha det :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas det bli bra när allt är klart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men jag har så svårt för att bestämma mig

      Radera
  6. Renoveringar är jobbiga, en får se fram mot när det blir klart. Hoppas det blir bra!

    SvaraRadera
  7. Hu, vilken hemsk toabild! Jag hoppas verkligen ert badrum blir bättre än så ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte mig en sådan toalett man står upp med :)

      Radera
  8. Kul med nytt badrum. Totalrenoverade vårt före jul förra året och njuter fortfarande varje gång jag kliver över tröskeln.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas jag gör det med, just nu är jag mer förtvivlad.

      Radera
  9. Det blir självklart underbart med ett fräscht badrum men lika självklart är det jobbigt medan arbetet pågår. Du får bita ihop!

    SvaraRadera
  10. Det är aldrig roligt under renovering, men efteråt känns det förhoppningsvis riktigt bra. Vi renoverade pga vattenskada före sommaren så vet precis hur jobbigt det kan vara. Hang in there!

    SvaraRadera
  11. Renoveringar kan vara jobbiga! Men just välja tapeter tyckte jag var lite kul ändå ;-)

    SvaraRadera
  12. Kämpa på, det finns ljus i tunneln!

    Här är mitt svar på veckans frågor!
    https://elinasbokliv.blogspot.se/2017/09/helgfragan-v35.html

    SvaraRadera
  13. Brukar vara sådär ibland, allt kommer på samma gång. Det gäller att härda ut, oavsett vad det gäller. ;)

    SvaraRadera
  14. Badrummen gjorde vi för sex år sedan, underbart skönt att få dem nya och fräscha. Nu är det dags för köket, bävar lite...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det borde jag göra också men kostar lite.

      Radera