onsdag 30 augusti 2017

Onsdag - lillelördag

Idag var jag hos sjukgymnasten och testade min styrka, den hade inte försämrats jättemycket och det var skönt. Så medicinen hjälper trots allt. Jag skulle dammsugit och torkat golven, men när jag kom hem var klockan redan sju. Då hade jag äntligen fått iväg vinstböckerna. Skäms så över min glömska, hoppas ni som vann kan förlåta mig. Men det har varit fullt i mitt huvud på sistone. Vattenläcka på toan och bostadsrättsförenings 23 garagegolv som ska fixas till, kvällar fyllda med telefonsamtal, puh. Ingen som har en öde stuga någonstans som jag kan gömma mig i.
Åt på Max deras nya Frisco hot melt, blev inte imponerad den var för stark och för sliskig, det bara rann fett ur den..
När jag kom hem blev jag väldig glad, bokpaket..Love you förlagen.
En kisse som väntat.
Tjockdrottningen är jag så sugen på att läsa, den får nog gå lite förre, jag gillar Moa Herngren. Två fina surprises thank you. Lycklig gammal trött tant här.

2 kommentarer :