fredag 11 september 2015

Fredag, lite mat och sedan läsning

Igår läste jag klart Ung i ghettot av David Safier (recension 16/9) och så började jag på De försvunna. Läser också Vakna av Anna Hope och Malmberg till frukost.
Ljudböcker har jag inte lyssnat på lika mycket men när jag inte kan sova då blir det Anna Jansson på insomning, försökte med Blandat blod men fick konstig mardrömmar av det. Så lyssnar jag på Millenium. Love Stefan Sauk , absolut inte insomning där, då hade jag fått helt andra drömmar.
Så fick jag fint paket idag.
Tack snälla Bokförlaget Forum och Modernista. Recensionsdatum för Elisabeth försvunnen och Kvinna inför rätta har redan varit men jag börjar väl med Ernst då.
Kan varva Ernst med De försvunna för där känner jag att blodtryckte stiger väl mycket.
Om ni nu tror att julönskelistan minskat har ni fel, det tillkommer böcker varje dag. Jösses vad är det för fel på mig.

4 kommentarer :

  1. Vad det nu än är för fel så är vi två som är drabbade ;) Många fina böcker du har att se fram emot.

    SvaraRadera
  2. Här är definitivt en till som det är fel på i så fall, så du är i gott sällskap :)

    SvaraRadera