torsdag 7 juni 2018

Helgfrågan v. 23

Stressigt som sjutton nu inför skolavslutningen i nästa vecka, mycket som ska hinnas med. Tyvärr påverkar det mitt läsande, jag har inte ens summerat maj-månads läsning.
Så därför blir det en lätt fråga denna vecka.

Vilken bokform gillar du bäst?

Bonusfråga: Vilken bok står på tur?

Mina svar: Jag gillar inbundna böcker och ljudböcker bäst. E-böcker har jag en tendens av att glömma
Denna står på tur och kanske lyssna jag på Syndabocken av Sarenbrant med. 

22 kommentarer :

  1. Den här tiden på året är ingen hit för dem som jobbar i skolan. Jag minns alltför väl hur det var.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag jobbar på fritids i och för sig men man blir meddragen på något vis. Och vi ska byta barn och planera sommarlovet.

      Radera
  2. Det verkar effektivt att lyssna, borde lär mig det, trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tar tid att vänja sig men när man väl gjort det.👍

      Radera
  3. E-böcker har jag inte kommit igång med alls. Men ljudböcker är bra, utomhus eller i bilen! Har hört en av Sarenbrant men inte den du har på g.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska lyssna på hennes nya tänkte jag.

      Radera
  4. Har inte läst något av Sarenbrant men borde kanske testa någon gång.... ;)

    SvaraRadera
  5. Pappersböcker för mig. Och på lut står Kvinna i avantgardet - Sigrid Hjertén liv och verk av Görel Cavalli-Björkman.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kvinna i avantgardet har jag aldrig hört talas om

      Radera
  6. Syndabocken vill jag också läsa nån gång.

    SvaraRadera
  7. Jag har inte riktigt fastnat för ljudböcker. Blir så trött av att lyssna.

    SvaraRadera
  8. Hej! Kul frågor. Länkar och svarar i bloggen: http://hce.blo.gg/2018/june/helgfragan-v-23-2.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lägg din länk där det står add link så hittar alla

      Radera
  9. Ja, dessa skolavslutningar. Igår var det student för min hustrus kusinbarn, så jag hann inte med att kolla helgfrågan förrän idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är mycket sådant nu men roligt också

      Radera
  10. Vi hade student igår. Det är som om luften gått ur. Lycka till nästa vecka!

    SvaraRadera
  11. Sweet Lolita verkar riktigt otäck! Säkert en viktigt ämne att ta upp i en bok, men skulle nog inte våga läsa den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj då, får väl ha katterna hos mig när jag läser

      Radera