torsdag 18 juli 2019

Helgfrågan v. 29

Då var det dags igen för sommaredition av Helgfrågan, förra veckan hann jag tyvärr inte kolla era svar för barn och barnbarn var här. De åker tyvärr hem på lördag men man får klara sig, med de videofilmer av barnbarnet dottern brukar skicka.

Vad läser du nu?

Jag läser Svarta Näckrosor och jag har inte kommit så långt tyvärr men den verkar hyfsat bra.

Bonusfråga: Vad hittar ni på, semester eller ej?
Med en liten i familjen blir det väldigt mycket tvätt, så maskinen går på högtryck och då blir det en del att vika.
På lördagkväll kommer jag titta in till er. Ha det bra tills dess.
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

7 kommentarer :

  1. det är väl så att de minsta behöver mest tvättmaskin... mysigt att umgås med barnbarnet.

    SvaraRadera
  2. Svarta näckrosor har jag tänkt att jag ska lyssna på någon gång. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Mysigt med besök av barnbarnet :)

    SvaraRadera
  4. Tjusigt med en svart näckros. Lite som en svart svan - fast det finns ju på riktigt.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker vi viker tvätt jämt fortfarande...

    SvaraRadera
  6. Känner inte till boken, men man kan ju inte ha koll på allt. ;)

    SvaraRadera
  7. Just ja - skulle fråga - hur många veckor är det Sommaredition i år?

    SvaraRadera