torsdag 25 juli 2019

Helgfrågan v. 30

Det blir inte alltid det som man tänkt, jag har haft fullt upp sedan förra Helgfrågan.
Så tror jag också lusten till både bokläsning och bloggande försvann lite, men lugn den har kommit tillbaka.
Så jag ber tusen gånger om ursäkt för att ni inte fått någon påhälsning av mig på länge.

Vad läser du nu?


Jag lyssnar på denna just nu och har även lyssnat på de föregående böckerna.

Bonusfråga: Vad hittar ni på, semester eller ej?
Jag rensar böcker både pocket och inbundna. 
3 kartonger och en hel massa kassar blev det men lugn jag har böcker kvar.
När väl bokhyllorna är förankrade i väggen ska böckerna in igen. 😊

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

16 kommentarer :

  1. Du har inte öppnat linkpartyt än...

    SvaraRadera
  2. oj då! det ser farligt ut med alla kartongerna. ska den rensas ut? du gallrar väl inte Blondie? kul att du återfått läs- och blogglust

    SvaraRadera
  3. kul med ny bokhylla, du är flitig, vi är lit på resande fot:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/07/pa-resande-fot-helgfraga.html

    SvaraRadera
  4. Det är skönt att rensa ut lite då och då! Då blir det plats för lite nytt!

    SvaraRadera
  5. Rensning kan en behöva göra lite då och då både när det gäller böcker och annat, borde göra det men för varmt nu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är för varmt men jag ska få hjälp med att förankra hyllorna

      Radera
  6. Slänger du verkligen Blonde???? en sån fantastisk bok! Fantastisk!!!

    SvaraRadera
  7. Ser ut som ett stort projekt! Så bra att läs- och blogglusten kommit åter. :)

    SvaraRadera