måndag 3 maj 2021

Årets bok 2021

Jag har gjort en egen sida på min blogg, ska verkligen försöka läsa så många som möjligt.
Men det är typ 12 böcker på fyra månader, samt att jag har lite annat med. 
Det innebär 4 böcker i månaden.

1. Älskade Barn av Ashley Audrain finns på Storytel

2. Shuggie Bain av Douglas Stuart finns på Storytel

3. Brinn mig en sol av Christoffer Carlsson finns på Storytel

4. Amerikansk jord av Jeanine Cummins denna äger jag själv

5. Rotvälta av Tove Alsterdal finns på Storytel

6. Samtal från en ängel av Guillaume Musso finns på Storytel

7. Hoppets tåg av Viola Ardone finns på Storytel

8. Je m´appelle Agneta av Emma Hamberg finns på Storytel

9. Vänligheten av John Ajvide Lindqvist finns på Storytel

10.Stöld av Ann-Helén Laestadius finns på Storytel

11.De kapabla av Klas Ekman denna äger jag själv

12.Flickan som fick en röst av Abi Daré

Frågan är vilken jag ska börja med???

2 kommentarer :

  1. Vad kul! Jag har precis läst "Amerikansk jord" och fortsätter med "Stöld".

    SvaraRadera