torsdag 6 maj 2021

Helgfrågan v. 18

Då var det torsdag och i dessa trakter är det nu gruppen 55 år och äldre som får boka in sig på vaccin. Så målet att alla ska få vaccin innan midsommar ser förhoppningsfullt ut. Så kanske kan vi återgå till ett mer normalt liv. Nu spår ju olyckskorparna att det ska komma nya pandemier, men just denna kanske är över.

Vilken bok har du gråtit till allra mest?

😭

Bonusfråga: Har du fått ditt vaccin eller väntar du på det?

💉

Mina svar:
Jag grät floder till denna och ännu har jag inte vågat se filmen.
Jag har fått första dosen och i juni får jag andra dosen.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. det verkar gå undan med vaccinet, det känns bra.

    SvaraRadera
  2. John Greens bok grät även jag jättemycket till. Men jag har verkligen både lätt att skratta och gråta till böcker.

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att man inte får vänta för länge innan man erbjuds boka för vaccination, den där sjukdomen vill man verkligen slippa. Läskigt att smittspridningen är så stor här i Sverige nu. Skönt att du fått en första dos, ger ju ändå ett visst skydd bara det. Boken har jag inte läst, inte sett filmen heller.

    SvaraRadera