måndag 12 juli 2021

Boktips från Instagram

Jag hade för en tid sen en tävling på Instagram, där jag även fick boktips. Så här är de;

*Roskoden av Kate Quinn
*En röst i vinden av Francine River 
*Ett litet liv av Hanya Yanagihara - den finns i bokhyllan
*Strand caféet av Lucy Diamond - den har jag läst
*Klubben för lyckliga slut av Caroline Säfstrand - den har jag läst
*The Girl who drank the moon av Kelly Barnhill - tyvärr läser jag inte på engelska
*Jag for ner till bron av Karin Smirnoff 
*Strandläsning av Emily Henry - den har jag läst, hyllade den inte som andra
*Vår bästa tid av Kiley Reid
*Olympia av Mons Kallentoft
*Ljudet av fötter av Sara Lövestam
*Hemmet av Mats Strandberg - den har jag läst
*Återträffen av Guillaume Musso - jag läser första boken nu
*Fallen ängel av Julia London
*Röd drottning av Victoria Aveyard - finns i hyllan
*Elementens hjärta av Wilma Sjökvist - finns i hyllan
*Kristi brudslav - Josefine Frakner
*Ett år av vila och avkoppling av Ottessa Moshfegh
*Jenny Fagerlunds böcker - jag har läst en del
*De kapabla av Klas Ekman - finns i hyllan
*Sista sommaren av Ann Braschares
*Där isarna rämar - Lundgren*2
*Konferensen av Mats Strandberg
*En komikers dagbok av Mia Skäringer
*Kirskålsgrannar av Jenny Clevström
*En helt vanlig familj av Mattias Edvardsson
*Evelyn Hugos 7 äkta män av Jenkins Red - finns i hyllan
*Fem dagar senare av Rebecca Serle - den har jag läst
*The Thing Around Your Neck av  Chimamanda Ngozi Adichie - när den kommer på  
  svenska
*Begravningsbyrån Tranan av Ewa Klingberg - läst en del
*Holländaren av Birgitta Bergin - den har jag läst
*Rosengädda av Emma Hamberg
*Kvinnan med stjärnan av Pam Jenoff
*Vitt guld av Gunnar Ståhl
*Je mápelle av Emma Hamberg - den har jag läst
*Morgan Watson - Sen du försvann - finns i hyllan
*Solens dotter av Anna Granberg
*Ann Cleeves böcker - läst en del
*Kosmopoliten av Jocke Hartzell
*Min bästa väns dotter av Dorothy Kommson
*Simona Ahrenstedts böcker.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar