onsdag 21 juli 2021

Kommande böcker - Ljudböcker

Ljudböcker som kommer ut i juli och augusti.
Ny serie som heter De fyra elementen av Annika Sjögren, de fyra böcker kommer ut med början 21/7 och resten i höst.
Så snyggt omslag men säkert är boken bra också, det handlar om att vinna pengar och kommer ut. 23/7
En författare jag inte hört talas om innan som läser sin egen bok, det är jag skeptisk till men så himla snyggt omslag. 24/7
Denna damp ner som en överraskning från snälla Modernista, men nu kanske jag kan läs-lyssna på den. För jag har hört massa bra om den.26/7
En spänningsroman är aldrig fel, hoppas den är riktigt bra. 30/7
Katthotellet tipsade jag om som fysisk bok men kommer som ljudbok 2/8.
Detta är en spänningsroman fast det låter som något annat. 2/8.
Lite kärlek är aldrig fel med bästa uppläsare Gunilla Leining. 5/8
Jag bad om den som fysisk bok men den har inte kommit så jag lyssnar på den istället. Uppläsare är Marie Richardson. 10/8
Jag läste Sju sorts kyssar och gillade den så detta ska bli intressant. 10/8
Detta var visst bok 4 i en serie som heter morden i Dalarna, får väl se om jag hinner tre innan denna.12/8.
Jag håller på med del 1 i serien och detta är del 3 som kommer den 16/8
Denna har jag sett många som läser nu men ljudböckerna kommer ju senare. 17/8
Detta är del 2 i Fantasy serien men jag har tänkt läsa del ett, skönt med omväxling.
Denna är väldigt efterlängtad då jag gillade del 2 så himla mycket. 25/8
Denna fick jag som ett boktips på Instagram om jag inte minns fel. Ska vara rolig och utkommer den 26/8
Jag har säkert missat en massa bra, men detta är i alla fall ett axplock.🎧🎧🎧

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar